POGOJI POSLOVANJA

za spletno mesto podjetja VIDICUM, pravno in poslovno svetovanje, Tjaša Vidic s.p.

SPLOŠNE DOLOČBE

Podatki ponudnika

Ponudnik izdelkov oziroma storitev je:
Naziv: VIDICUM, pravno in poslono svetovanje, Tjaša Vidic s.p.
Naslov: Glagoljaška ulica 1a
Pošta in kraj: 6000 Koper
Davčna številka: 14090368
Matična številka: 8043698000
Kontaktni elektronski naslov: podpora@pogoji.si
Kontaktna telefonska številka: +386 (0)41 547 104
Podatki o vpisu v register oziroma drugo javno evidenco: Podjetje je vpisano v registru AJPES od dne 6.9.2017.
Številka transakcijskega računa:

Posebna dovoljenja

Podatki o posebnih dovoljenjih ponudnika za opravljanje dejavnosti so: TEST

Dokazila o reguliranem poklicu

Ponudnik opravlja regulirani poklic. V nadaljevanju je navedeno poklicno združenje, v katerega je ponudnik včlanjen, poklicni naziv in državo, v kateri je naziv podeljen ter morebitna napotila k poklicnim pravilom v državi, v kateri je registrirana dejavnost ter način dostopa do njih, v kolikor je to potrebno.
TEST

Dodatna opozorila

Ponudnik naročnike posebej opozarja na sledečo vsebino:
TEST

Spletno mesto

Pogoji poslovanja so namenjeni naročnikom ob sklepanju pogodb na daljavo preko elektronske pošte ponudnika oziroma preko spletnega mesta oziroma spletnih mest ponudnika: www.pogoji.si

Zakonodaja

Za presojo teh pogojev poslovanja se uporablja slovenska zakonodaja. Pogoji poslovanja so pripravljeni skladno z določbami Obligacijskega zakonika (OZ, Ur. list št. 83/01 in sprem.), Zakona o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP, Ur. list št. 57/00 in sprem.), Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur. list št. 61/06 in sprem.), Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2, Ur. list št. 130/22 in sprem.), Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP, Ur. list št. 21/95 in sprem.), Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1, Ur. list št. 130/22 in sprem.) ter druge področne nacionalne in evropske zakonodaje.

Zavezujoči kodeksi ravnanja

Ponudnika zavezujejo tudi navedeni kodeksi: TEST

Pravna načela

1. Ponudnik spoštuje načela zakonitosti in poštenosti pri upravljanju s spletno stranjo in ponudbi izdelkov oziroma storitev.
2. Ponudnik ravna v skladu z dobrimi poslovnimi običaji in pri izpolnjevanju svojih obveznosti upošteva skrbnost dobrega strokovnjaka.
3. Ponudnik spoštuje načelo jasnosti in s temi pogoji poslovanja jasno in razumljivo obvešča naročnike o njihovih pravicah.
4. Ponudnik spoštuje načelo sorazmernosti pri obdelavi osebnih podatkov. Obdeluje le tiste, ki so po obsegu primerni glede na namene, za katere se zbirajo in po potrebi nadalje obdelujejo. Varstvo osebnih podatkov je urejeno v Pogojih zasebnosti, ki so objavljeni na spletni strani in so naročniki z njimi vnaprej seznanjeni.

UPORABA SPLETNEGA MESTA

Pomen uporabe

Uporaba tega spletnega mesta primeroma zajema:
1. ogledovanje vsebin na spletni strani,
2. izpolnjevanje obrazcev na spletni strani,
3. naročanje izdelkov ali storitev na spletni strani,
4. registracijo,
5. uporabo spletne aplikacije,
6. možnosti komentiranja,
7. druge vrste uporabe glede na vsebine spletnega mesta.

Pravila uporabe

Naročniki morajo spletno mesto uporabljati odgovorno in brez povzročanja škode. Zlasti je prepovedano:
1. kršiti avtorske pravice tretjih oseb oziroma kršiti druge pravice intelektualne lastnine tretjih oseb,
2. kršiti osebnostne pravice tretjih oseb (verska, politična prepričanja, zdravstveno stanje in druge z zakonom zaščitene pravice),
3. spodbujati sovraštvo ali nasilna dejanja,
4. spodbujati jemanje nedovoljenih substanc,
5. spodbujati ribarjenje na spletu (phishing),
6.namerno razširjati viruse, črve, pomanjkljivosti, trojanske konje, poškodovane datoteke, potegavščine ali druge vsebine oziroma elemente uničevalne ali varljive narave,
7. uporabljati spletno mesto z namenom nezakonite izmenjave datotek s pomočjo naprednega omrežnega povezovanja enakovrednih računalnikov (peer-to-peer),
8. uporabljati sistem za rudarjenje bitcoinov in drugih elektronskih valut,
9. izvajati druga dejanja, ki kršijo ali spodbujajo ravnanje, ki pomeni kršitev kazenskih predpisov ali drugih veljavnih predpisov in pravic tretjih oseb.

Odgovornosti za vsebine

Ponudnik odgovarja za delovanje spletne strani in vsebin, ki jih ponuja, razen v primerih višje sile ali drugih vzrokih, na katere nima vpliva. Ponudnik se kot dober gospodar trudi odpravljati tehnične in vsebinske napake hitro z namenom omogočanja nemotene uporabe spletne strani in vsebin. Ponudnik se v nobenem primeru ne odvezuje odgovornosti za škodo v primerih, ko zakonodaja določa njegovo nezmožnost izključitve odgovornosti, neodvisno od tega, ali mora škodo dokazovati naročnik ali mora ponudnik dokazovati, da škoda ni nastala zaradi ravnanj ponudnika.

Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitno škodo, ki bi jo utrpel naročnik, razen če naročnik dokaže nasprotno, v naslednjih primerih:
1. če naročnik, navkljub jasnim navodilom, nepravilno uporablja spletno mesto,
2. če naročnik ne upošteva ponudnikovih pogojev poslovanja,
3. neznatnih slovničnih napak v besedilih,
4. če spletno mesto ne deluje 24ur na dan vseh 7 dni na teden v celoti (100%),
5. povezav do spletnih mest tretjih oseb, ki so zgolj informativne narave, razen če ni drugače navedeno (npr. preusmeritev na plačila s kreditnimi karticami, Pay Palom in drugimi primerljivi metodami.)

Odgovornosti za uporabo

1. Naročnik je dolžan zapustiti spletno mesto, v kolikor se ne strinja s pogoji poslovanja.
2. Naročnik je dolžan spletno mesto uporabljati na način, da ne povzroča škode spletnemu mestu ali ponudniku namerno ali iz malomarnosti.
3. Naročnik lahko obvesti ponudnika o tehničnih motnjah ali nedelovanju spletne strani oziroma vsebin, v kolikor motenj ali nedelovanja ponudnik zaradi zunanjih vzrokov ne zazna.
4. Naročnik je dolžan zapustiti spletno mesto, v kolikor so vsebine primerne le za polnoletne osebe, na kar je opozorjen takoj ob dostopu do spletnega mesta.
5. V primeru ponudbe izdelkov ali storitev, za naročilo katerih mora biti naročnik polnoleten, je na to posebej opozorjen pred naročilom in naročila ne sme opraviti, v kolikor ne izpolnjuje pogoja polnoletnosti.

Registracija naročnika

1. Naročnik je dolžan ob in po registraciji posredovati točne in resnične podatke. Prepovedana je kakršnakoli zloraba tujih osebnih podatkov. 
2. Naročnik je dolžan prejeto uporabniško ime in geslo skrbno hraniti in ga ne posredovati tretjim osebam.
3. Naročnik je seznanjen, da lahko ponudnik v primeru uporabe neresničnih podatkov ali zlorabe tujih osebnih podatkov, sproži ustrezne pravne postopke zoper njega.
4. Naročniki se lahko registrirajo, če so na dan registracije stari vsaj 15 let.

Pravila komentiranja

1. Prepovedano je žaliti druge sogovornike, naročnike oziroma ponudnika na spletni strani.
2. Prepovedan je sovražni govor in vsakršna oblika diskriminacije drugih in širše javnosti ter ponudnika.
3. Prepovedano je pripenjati vsebine (slike, video posnetki, drugo), ki bi lahko žalili druge sogovornike, naročnike oziroma ponudnika, predstavljali sovražni govor, spodbujali h kakršnikoli diskriminaciji, spodbujali k jemanju nedovoljenih substanc, igram na srečo oziroma kršijo pravice intelektualne lastnine tretjih ali kako drugače posegajo v pravice tretjih.
4. Prepovedano je objavljanje pornografskih vsebin, napeljevanje h kaznivim dejanjem, prekrškom in drugim oblikam nasilnega in neprimernega vedenja.
5. Moderator komentarjev si pridržuje pravico brez predhodnega obvestila začasno ali trajno onemogočiti naročniku dostop do komentarjev, če le-ta krši ta pravila.

AVTORSKE PRAVICE

Vsebine in besedila

Vsebine in besedila na spletni strani ponudnika je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven dovoljene uporabe in pravnega sodelovanja med ponudnikom in naročnikom, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v ponudnikove avtorske pravice glede objavljenih vsebin in besedil se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.

Fotografije in avdiovizualna dela

Vse slike, video posnetki in druga avdiovizualna dela, ki so objavljena na spletni strani so avtorsko delo ponudnika in jih je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven dovoljene uporabe in pravnega sodelovanja med ponudnikom in naročnikom, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v ponudnikove avtorske pravice glede objavljenih fotografij in avdiovizualnih del se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.

Pogoji poslovanja

Besedilo teh pogojev poslovanja je v posesti ponudnika in ga je prepovedano kopirati, distribuirati ali kako drugače razpolagati s tem besedilom v tržne ali druge namene brez pisnega soglasja lastnika informacijskega sistema, ki za ponudnika vzdržuje pogoje poslovanja, razen izjem, ki jih dopušča zakon. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov s strani lastnika informacijskega sistema, to je podjetje POGOJI.SI, pravne rešitve, Tjaša Vidic s.p. Za dodatne informacije v zvezi s tem vprašanjem pišite na: podpora(at)pogoji.si. 

Določba ne posega v pravice naročnikov, ki določila teh pogojev lahko shranijo ali reproducirajo za osebne namene znotraj pravnega sodelovanja s ponudnikom.

PRODAJA IZDELKOV

Ponudba izdelkov

Glavne značilnosti izdelkov ponudnika so podrobno predstavljene na spletni strani. Opredeljene so lastnosti ter cene izdelkov, stroški in roki dostave, možni načini plačila, morebitni popusti ali akcije, načini koriščenja kuponov, če jih ponudnik omogoča, in druge informacije, ki so potrebne za informirane odločitve naročnika.

Postopek naročila

Postopek na spletni strani znotraj spletne košarice za naročilo izdelkov je: test

Cene izdelkov

1. Vse cene so izražene v € (evrih). Ob cenah je navedeno, ali vsebujejo DDV ter odstotek ali ne vsebujejo DDV. Naročnik je s skupnim stroškom naročenih izdelkov seznanjen v nakupni košarici, kjer je ločeno določen tudi skupni znesek DDV.
2. Naročnik je poleg cene seznanjen tudi s stroškom dostave (ali je vključen v ceno ali je dodatno obračunan in vrednost stroška).
3. Ponudnik lahko spreminja cene in veljajo takoj po objavi. Za že potrjena naročila, ostanejo v veljavi cene iz naročila.
4. Popusti in promocijske kode se ne seštevajo, razen če je drugače navedeno.

Načini plačila

Ponudnik zagotavlja možnost plačila izdelkov z naštetimi načini plačila: 


  1. plačilni nalog/UPN (predračun)
  2. plačilo po povzetju (naročnik plača dostavni službi, dodatno je obračunana provizija za plačilo po povzetju)
  3. Pay Pal
  4. Moneta
  5. kreditna/debetna kartica: TEST
  6. bitcoin ali druga kriptovaluta
  7. TEST
  8. TEST
  9. TEST
  10. Dodatna opozorila: TEST

Naročnik prejme račun za naročene izdelke fizično ob prejemu naročenih izdelkov ali v elektronski obliki na posredovani elektronski naslov. V primeru, da ima ponudnik z naročnikom sklenjen dogovor o elektronskem vročanju računov, ponudnik računov ne izdaja v fizični obliki.Ponudnik hrani račune in naročilo oziroma prodajno pogodbo na sedežu družbe 10 let v fizični obliki. Račun je vsakemu naročniku dostopen brezplačno s predhodno pisno zahtevo na kontaktni elektronski naslov ali navadni naslov ponudnika.

Darilni boni

Ponudnik omogoča nakup darilnih bonov in plačilo z darilnimi boni. Način nakupa in plačila z darilnimi boni je: TEST

Rok dostave

Rok dostave izdelkov je do največ 1 delovnih dni po prejemu plačila (oziroma naročila v primeru izbire načina plačila plačila po povzetju), vendar ne dlje kot 30 dni. V primeru težav z dobavo izbranega izdelka ali podaljšanja roka dostave preko 30 dni, ponudnik naročnika o tem ustrezno obvesti pred potekom roka, da mu naročnik (obvezno) določi dodaten rok za dostavo. V kolikor ponudnik niti v dodatnem roku ne dostavi izdelka, lahko naročnik odstopi od pogodbe. V kolikor je za naročnika rok dostave bistvena sestavina pogodbe oz. naročila in je ponudnika o tem obvestil ob naročilu oziroma to jasno izhaja iz okoliščin, lahko odstopi od pogodbe brez obveznosti dodatnega roka za izpolnitev dostave. V primeru odstopa od pogodbe, ponudnik naročniku vrne vsa opravljena plačila.

Stroški dostave

Izdelke ponudnik dostavlja preko službe za paketne dostave, ki izvaja dostavo na domu. Naročnik je seznanjen, da je strošek dostave lahko odvisen od velikosti naročenega izdelka, količine naročenih izdelkov, izbranega načina plačila ter izbranega načina dostave in se določa po veljavnem ceniku dostavne službe. Ponudnik naročnika seznani s stroškom dostave v pregledu naročila, preden naročnik potrdi naročilo.

Naročnik je seznanjen in se strinja, da dostavna služba praviloma dostavi naročene izdelke v dopoldanskem času od ponedeljka do petka in na naslov, ki ga je naročnik posredoval ob naročilu. Naročnik je seznanjen in se strinja, da v primeru nezmožnosti prevzema izdelkov na domu, izdelke lahko prevzame na naslovu, ki je naveden na obvestilu o prispeli pošiljki oziroma skladno z dogovorom z dostavljavcem.

V primeru neutemeljenega neprevzema pošiljke, da se le-ta vrne k ponudniku, si ponudnik pridržuje pravico, da takemu naročniku pri nadaljnjih nakupih onemogoči možnost izbire načina plačila po povzetju, da se izogne dodatnim stroškom, ki mu povzročajo poslovno škodo.

TEST

Osebni prevzem

Ponudnik omogoča, da lahko naročnik izdelke prevzame tudi osebno. Za potrebe osebnega prevzema lahko naročnik ponudnika kontaktira na spodaj navedene kontakte v času uradnih ur oziroma urnika za prevzem.
Naslov za osebni prevzem: TEST
Kontaktna telefonska številka za osebni prevzem: TEST
Urnik za osebni prevzem: TEST

Omejitve odgovornosti

Nevarnost za izgubo ali poškodovanje naročenih izdelkov preide s ponudnika na naročnika, ko le-ta izdelke fizično prejme ali ko izdelke prejme tretja oseba, ki ni dostavna služba (prevoznik) in jo je v namen prevzema dostavljenih izdelkov imenoval naročnik. V primeru, da je vidno poškodovanje embalaže, lahko naročnik zavrne prevzem dostavljenih izdelkov. Naročnik lahko poškodovano embalažo tudi fotografira in s tem seznani ponudnika, nima pa obveze, da to stori. Za dostavo izdelkov v brezhibnem stanju, v dogovorjeni količini in v dogovorjenem času ter izročitev vse potrebne pripadajoče dokumentacije, je odgovoren ponudnik dokler naročnik izdelkov ne prevzame.

Jamstvo za skladnost izdelkov

V primeru neskladnosti izdelkov, ima naročnik dva meseca časa, od trenutka, ko je neskladnost opazil, da o tem obvesti ponudnika. V primeru, da naročnik ne obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od trenutka, ko je opazil neskladnost, jamčevalnih zahtevkov ne more uveljavljati. Prav tako naročnik ne more uveljavljati jamčevalnih zahtevkov po poteku dveh let od nakupa.

Naročnik lahko najprej od ponudnika zahteva, da izdelek popravi ali zamenja z novim brezhibnim izdelkom. V tem primeru mora naročnik dati izdelek na razpolago ponudniku. Uveljavljanje zahtevkov za skladnost izdelkov je za naročnika brezplačno, ponudnik nosi vse potrebne stroške (stroške pošiljanja, prevoza, dela in materiala).Ponudnik mora zahtevku ugoditi v razumnem roku, ki ne sme biti daljši od 30 dni. Ponudnik lahko ta rok podaljša še za največ 15 dni, ob izpolnjevanju zakonskih pogojev, pri čemer mora naročnika o podaljšanju obvestiti preden poteče tridesetdnevni rok.

Ponudnik si pridržuje pravico, da zahtevek naročnika po popravilu ali zamenjavi izdelka zavrne v primeru, če popravilo ali zamenjava nista mogoča oziroma če bi popravilo ali zamenjava za ponudnika predstavljalo nesorazmerno visok strošek glede na okoliščine konkretnega primera nebrezhibnosti kupljenega izdelka. V tem primeru lahko naročnik zahteva znižanje kupnine ali odstopi od pogodbe.

V primeru, da popravilo ali zamenjava nista mogoča oziroma nista uspešna in je od nakupa poteklo več kot 30 dni, lahko naročnik zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo izdelka (zmanjšana vrednost izdelka v primerjavi z vrednostjo, če bi izdelek bil brezhiben), ali odstopi od pogodbe. V primeru zahtevka za znižanje kupnine, ponudnik vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka. V primeru odstopa od pogodbe, ponudnik vrne vplačani znesek najkasneje v roku osmih dni od prejema izdelka oziroma prejema dokazila, da je naročnik izdelek poslal ponudniku. V primeru, da ponudnik dokaže, da je neskladnost izdelka le neznatna, naročnik ne more odstopiti od pogodbe.

V primeru, da je od nakupa poteklo manj kot 30 dni, naročniku ni potrebno najprej uveljavljati zamenjave ali novega brezhibnega izdelka, ampak ima pravico, da od pogodbe odstopi. O tem z izjavo obvesti ponudnika.

Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov

Obvestilo oziroma izjavo o uveljavljanju zahtevkov za zagotavljanje brezhibnosti izdelkov lahko naročnik poda ustno na sedežu ponudnika ali pisno na elektronski naslov ali naslov ponudnika, s pripisom Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov:
Elektronski naslov: TEST
Naslov: TEST
Obvestilo oziroma izjava o uveljavljanju zahtevkov za zagotavljanje brezhibnosti izdelkov mora zajemati:
1. kontaktne podatke naročnika,

2. točno navedbo izdelka ali izdelkov, za katere naročnik uveljavlja jamčevalne zahtevke,

3. naročnik mora natančno opisati neskladnost, ki jo uveljavlja z zahtevkom,

4. naročnik mora priložiti račun ali drugi dokaz, s katerim dokaže, da je izdelek kupil pri ponudniku,
5. ponudnik lahko od naročnika zahteva še dodatna pojasnila ali dokazila, da lahko ustrezno preveri zatrjevanje navedb naročnika o neskladnosti blaga, primeroma: način uporabe izdelka, ustreznost upoštevanja priloženih navodil ponudnika za uporabo ali druga relevantna dejstva.

Garancije

Pri prodaji izdelkov, kjer je garancija obvezna, ponudnik najkasneje ob dostavi izdelkov naročniku izroči tudi garancijski list, s katerim jamči, da bo izdelek deloval brezhibno najmanj v roku enega leta od nakupa (obvezna garancija) ali dlje, v kolikor je garancija dana za daljše obdobje (prostovoljna garancija).

Naročnik lahko garancijo uveljavlja zoper garanta, to je ponudnik (prodajalec izdelka) ali proizvajalec izdelka oziroma pooblaščeni servis.

Če izdelek ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, ki so navedene v garancijskem listu, lahko naročnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v roku 30 dni od dneva, ko je garant prejel naročnikovo zahtevo za odpravo napak, mora garant naročniku brezplačno zamenjati izdelek z enakim, novim in brezhibnim izdelkom. Garant lahko ta rok podaljša še za največ 15 dni, ob izpolnjevanju zakonskih pogojev, pri čemer mora naročnika o podaljšanju obvestiti preden poteče tridesetdnevni rok.

V primeru, da garant v teh rokih ne popravi ali zamenja izdelka, lahko naročnik zahteva vračilo celotne kupnine ali pa zahteva sorazmerno znižanje kupnine, pri katerem se upošteva sorazmernost zmanjšanja vrednosti izdelka v primerjavi z vrednostjo, če izdelek napake ne bi imel.

V primeru, da je od nakupa poteklo manj kot 30 dni, naročniku pri uveljavljanju garancije ni potrebno najprej uveljavljati zamenjave ali novega brezhibnega izdelka, ampak ima pravico, da od pogodbe odstopi.

V primeru, da garant naročniku ne zagotovi nadomestnega izdelka v začasno uporabo v času popravila ali menjave izdelka, ima naročnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker izdelka ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do trenutka, ko je garant svojo obveznost izpolnil.

Vse stroške, povezane z uveljavljanjem garancije, plača garant.

Uveljavljanje garancij

Navodila za uveljavljanje garancij so navedena na garancijskem listu. Za dodatne informacije ali pojasnila oziroma za uveljavljanje garancije pri ponudniku, lahko naročnik piše na elektronski naslov ali naslov ponudnika, s pripisom Uveljavljanje garancije:
Elektronski naslov: TEST
Naslov: TEST

Odstop od pogodbe

1. Naročnik lahko odstopi od pogodbe (nakupa) v roku 14 dni brez navedbe razloga.
2. Odstopni rok poteče v roku 14 dni od dne, ko naročnik pridobi fizično posest na izdelku ali jo pridobi namesto naročnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi naročnik. To pomeni v roku 14 dni od prejema izdelka (šteje datum vročitve na vročilnici). Pri pogodbah v zvezi z dostavo izdelkov, ki sestoji iz več kosov ali pošiljk, začne teči odstopni rok, ko naročnik pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu ali jo pridobi namesto naročnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi naročnik.
3. Če naročnik odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroškom dostave. Povračilo ponudnik izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če se z naročnikom izrecno in pisno dogovori drugače (npr. dobropis ali druga oblika povračila).
4. Ponudnik lahko zadrži plačilo dokler ne prejme vrnjenega izdelka ali dokler naročnik ne pošlje dokaza, da je izdelek poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Naročnik izdelek vrne brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva, na katerega je naročnik obvestil ponudnika o odstopu od pogodbe. Odstop se upošteva, če naročnik izdelek pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila izdelka nosi naročnik.
5. V primeru, da je vrnjeni izdelek poškodovan oziroma je kako drugače zmanjšana njegova vrednost, naročnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.

Naročnik je seznanjen in se strinja, da ob nakupu spodaj naštetih izdelkov ne more uveljavljati pravice do odstopa od pogodbe v roku 14 dni brez navedbe razloga:


  1. zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je naročnik po dostavi odprl pečat;
  2. izdelki, ki so zaradi svoje narave neločljivo pomešani z drugimi predmeti;
  3. alkoholne pijače, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
  4. izdelki, kupljeni na javnih dražbah;
  5. izdelki, za katere je naročnik izrecno zahteval obisk ponudnika (prodajalca ali od njega pooblaščene osebe) na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če pri takem obisku ponudnik (prodajalec ali od njega pooblaščene osebe) opravi še dodatne storitve, ki jih naročnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima naročnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe.
  6. izdelki po meri: izdelki, ki so izdelani po natančnih navodilih naročnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  7. izdelki, ki se hitro pokvarijo ali jim hitro preteče rok uporabe;
  8. zapečateni avdioposnetki ali videoposnetki in računalniški programi, če je naročnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  9. časopisi, periodični tisk ali revije, razen naročniških pogodb za dobavo takih publikacij;
  10. izdelki, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera ponudnik nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

Ta določba ne posega v jamčevalne zahtevke in uveljavljanje garancij, ki jih naročnik lahko uveljavlja skladno s temi pogoji poslovanja.

Uveljavljanje odstopa od pogodbe

Pravico do odstopa od pogodbe lahko uveljavlja naročnik, ki je fizična oseba. Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora naročnik z nedvoumno izjavo (svetujemo pisno) obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe. To lahko stori z obvestilom oziroma izjavo, ki jo pošlje po navadni (svetujemo priporočeni) ali elektronski pošti na spodaj navedene naslove oziroma ponudnika ustno obvesti (v tem primeru je dokazno breme na naročniku), s pripisom Uveljavljanje odstopa od pogodbe:
Elektronski naslov: TEST
Naslov: TEST

Obrazec za odstop od pogodbe

Naročnik lahko za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe uporabi vzorčni obrazec. Kliknite tukaj: Obrazec za odstop od pogodbe
Kliknite tukaj:

Naslov za pritožbe

Naročnik lahko pošlje pritožbe in druge zahteve, ki ne izhajajo iz uveljavljanja jamčevalnih zahtevkov, garancij ali odstopa od pogodbe na elektronski naslov ali navadni naslov prodajalca, s pripisom Pritožba:
Elektronski naslov: TEST
Naslov: TEST

Ocenjevanje izdelkov

Ponudnik omogoča naročnikom ocenjevanje naročenih izdelkov na spletni strani. TEST

Vzdrževanje izdelkov in navodila

Naročnik je seznanjen, da so vsi izdelki opremljeni z navodili za vzdrževanje oziroma za uporabo, kjer je to smiselno in potrebno. Naročnik je dolžan skrbno prebrati navodila za vzdrževanje izdelkov oziroma uporabo. V kolikor ima naročnik težave z razumevanjem navodil za vzdrževanje oziroma uporabo, je prodajalec naročniku na voljo za dodatna pojasnila z namenom, da se prepreči škoda, ki bi lahko nastala zaradi napačnega vzdrževanja ali uporabe. 

Posebni dogovori

Ne glede na določbe teh pogojev poslovanja, lahko ponudnik in naročnik dogovorita vsebine drugače, v kolikor sta oba soglasna, v skupnem zasledovanju interesa obeh. Ponudnik je zavezan, da posebni dogovori v nobenem smislu ne morejo naročniku, ki je fizična oseba, zagotoviti manj pravic, kot mu jih zagotavljajo ti pogoji poslovanja in zakonodaja.

Ponudnik lahko ponudi posebne prodajne pogoje za: določeno blago, določeno digitalno vsebino, določene storitve, določene skupine naročnikov (nediskriminatorno) in določene načine plačila.

STORITVE

Glavne storitve

Glavne storitve izvajalca so namenjene izdelavi pravnih pogojev, ki jih naročnik potrebuje pri elektronskem poslovanju preko svojega spletnega mesta, ki ga upravlja. Tri vrste pravnih pogojev, ki jih izvajalec pripravi za naročnika so pogoji zasebnosti, pogoji poslovanja in pogoji uporabe. 

Izvajalec naročniku ponudi tiste pravne pogoje, ki so potrebni pri elektronskem poslovanju naročnika in so podrobneje predstavljene v nadaljevanju.

Podporne storitve

Podporne storitve izvajalca so namenjene podpori naročnika pri elektronskem in notranjem poslovanju. Najbolj pogoste podporne storitve so pravilnik o varstvu osebnih podatkov, pogodba z zunanjimi obdelovalci, pravno svetovanje s področja elektronskega poslovanja, izobraževanje s področja varstva osebnih podatkov in elektronskega poslovanja.

Izvajalec naročniku ponudi tiste podporne storitve, ki so potrebni pri elektronskem in notranjem poslovanju naročnika in so podrobneje predstavljene v nadaljevanju.

Vsebina pravnih pogojev

Pogoji zasebnosti zajemajo vse določbe, ki izhajajo iz nacionalne in evropske zakonodaje s področja varstva osebnih podatkov. Namenjeni so vsem naročnikom, ki imajo na spletni strani ali na spletni aplikaciji obrazce, kjer pridobivajo osebne podatke posameznikov.

Pogoji poslovanja zajemajo vse določbe, ki izhajajo iz nacionalne in evropske zakonodaje s področja elektronskega poslovanja na trgu in varstva potrošnikov. Namenjeni so vsem naročnikom, ki imajo na spletni strani ali na spletni aplikaciji spletno trgovino s spletno košarico, kjer njihovi uporabniki/kupci lahko opravijo naročilo z obveznostjo plačila.

Pogoji uporabe zajemajo določbe, ki so potrebne za pravilno obveščanje uporabnikov o delovanju naročnikove aplikacije, varovanju avtorskih pravic in dopustnih načinih uporabe aplikacije. Namenjeni so vsem naročnikom, ki imajo spletne in/ali mobilne aplikacije.

Naročilo storitev

Ponudba storitve šteje za sprejeto in naročnik naroči storitev s pisno potrditvijo poslane ponudbe preko elektronske pošte. S pisno potrditvijo ponudbe se naročnik strinja tudi s temi pogoji poslovanja izvajalca. 

Po prejemu pisne potrditve ponudbe in naročila storitve velja poslovno razmerje za sklenjeno in izvajalec prevzame obveznost izvedbe naročene storitve, naročnik pa obveznost plačila naročene storitve. 

Z naročilom storitve se naročnik zaveže, da bo izpolnil vprašalnik, ki mu ga izvajalec posreduje. 

Izvajalec in naročnik komunicirata praviloma preko elektronske pošte ali telefona, po potrebi pa dogovorita osebni sestanek.

Cena storitve 

Cena storitve je dokončno oblikovana v ponudbi, ki jo izvajalec posreduje naročniku, ta pa ponudbo potrdi. Izvajalec ima na spletni strani objavljen informativni cenik, s katerim oblikuje končno ponudbo. 

Popusti so predmet posebnih dogovorov med izvajalcem in naročnikom.

Letna članarina

Cena letne naročnine se ne spreminja in je za vse naročnike enaka. Spremeni se lahko le ob spremembi cenika, sprememba pa velja za vse naročnike enako.

8 delovnih dni pred potekom letne članarine izvajalec pošlje naročniku račun za podaljšanje letne članarine. V primeru, da naročnik letne članarine ne obnovi, izvajalec po poteku 8-dnevnega roka za plačilo podaljšanja letne članarine, povezavo do pravnih pogojev zapre.

V letno članarino so zajete tiste storitve, ki so vezane na obstoječe pravne pogoje:

  1. spremembe pravnih pogojev zaradi sprememb zakonodaje, 
  2. ustvarjanje arhivov pravnih pogojev za naročnika (v obliki PDF),
  3. vsebinske spremembe na spletni strani naročnika (npr. spremembe ali dopolnitve nabora osebnih podatkov, podatkov zunanjih obdelovalcev, nabora piškotkov ali drugih področij, ki so v pravnih pogojih že urejena in jih je potrebno spremeniti).

Vprašalnik

Izvajalec naročniku posreduje vprašalnik, preko katerega naročnik izvajalcu posreduje tiste podatke, ki se nanašajo na naročnika (primeroma: podatki naročnika, zunanji obdelovalci naročnika, kontaktni podatki za komunikacijo s strankami naročnika, morebitna regulirana dejavnost naročnika, drugi podatki, ki niso razvidni iz spletne strani in jih izvajalec potrebuje za celovito pripravo pravnih dokumentov) . 

Izvajalec odgovarja za tiste dele pravnih pogojev, kjer ima zakonodaja s posameznega področja urejanja obvezne določbe. Izvajalec ne odgovarja za poslovne odločitve naročnika na tistih področjih, kjer zakonodaja dopušča prosto urejanje poslovnih razmerij, vendar pa izvajalec tudi v teh primerih ravna s profesionalno skrbnostjo do interesov naročnika in ga opozori na pravno najbolj primerno ureditev. 

Naročnik odgovarja za celovito izpolnitev vprašalnika. V primeru, da naročnik opusti dolžno ravnanje glede izpolnitve vprašalnika, izvajalec ne odgovarja za celovite rešitve v pravnih pogojih v tistih delih, kjer naročnik ni jasno postavil svojih zahtev. Izvajalec v tem primeru odgovarja le za tiste vsebine pravnih pogojev, ki so po zakonu obvezne. 

Oblika vprašalnika ni predpisana. Vprašalnik je lahko posredovan s strani izvajalca v elektronski komunikaciji ali preko spletnega obrazca.

Roki opravljenih storitev

Izvajalec izdela pravne dokumente po prejemu odgovorov iz vprašalnika in opravi storitev najkasneje v roku 8 delovnih dni. 

V primeru, da v času izdelave naročnik zahteva popravke ali pride do dodatnih dogovorov med izvajalcem in naročnikom, se dogovorita za kasnejši rok izdelave, v kolikor je daljši rok potreben. 

Opravljena storitev

Storitev je opravljena, ko izvajalec posreduje naročniku vse naročene storitve. Izvajalec naročniku storitev posreduje po elektronski pošti ali na drug dogovorjeni način med izvajalcem in naročnikom. 

Storitev šteje za dostavljeno, ko izvajalec prejme elektronsko potrdilo o prejemu elektronske pošte. Storitev šteje za dostavljeno tudi, če naročnik plača račun. V primeru, da naročnik ustno potrdi prejem, izvajalec zahteva še pisno potrditev po elektronski pošti. 

V primeru, da izvajalec potrebuje pomoč pri komunikaciji s svojim izdelovalcem spletne strani pri namestitvi pravnih pogojev na spletno stran, izvajalec prevzame urejanje namestitve pogojev. Izvajalec lahko za to storitev dodatno zaračuna strošek, ki je odvisen od števila ur, ki jih izvajalec za to porabi. Strošek se obračuna po ceniku v vrednosti svetovalnih ur. 

Plačilo storitve

Naročnik storitev plača v roku 8 dni po prejemu storitve (šteje se datum dostave, ki izvira iz elektronskega potrdila) na transakcijski račun izvajalca po predhodno izstavljenem računu. 

V primeru neplačila izvajalec naročniku posreduje opomin. V primeru neplačila po izteku roka iz opomina, izvajalec lahko sproži ustrezne pravne postopke za izterjavo dolga. 

Reklamacija storitve 

Naročnik ima po prejemu storitve in računa 8 delovnih dni časa, da storitev pregleda in po potrebi reklamira. 

Reklamacije izvajalec upošteva le v tistih delih, ki so bili dogovorjeni z vprašalnikom in drugimi predhodnimi dogovori, ki izvirajo iz elektronske komunikacije med izvajalcem in naročnikom. 

Izvajalec ne upošteva reklamacij, ki se ne nanašajo na dogovorjene vsebine oziroma reklamacij, ki jih izvajalec šteje kot dopolnitve, ki jih naročnik naknadno naroči. V primeru zahtevanih dopolnitev s strani naročnika, se naročnik zavezuje, da bo prvotno naročeno storitev plačal kakor dogovorjeno, dopolnitve pa so predmet novega naročila med izvajalcem in naročnikom. 

Izvajalec upravičeno reklamacijo reši v roku 8 dni po prejemu in storitev pošlje naročniku. Od datuma prejema elektronskega potrdila o času dostave, teče 8 dnevni rok za plačilo storitve.

Namestitev pravnih pogojev

Naročnik prejme naročene pravne pogoje na povezavi. Za namestitev pravnih pogojev na spletno stran naročnika je odgovoren naročnik. Namestitev lahko opravi na dva načina:

  1. Pravni pogoji so objavljeni na spletnem mestu izvajalca in do njih uporabniki naročnika dostopajo preko HTTP/HTTPS povezave. V tem primeru se uporabnikom naročnika odpre spletna stran izvajalca z vsebinami pravnih pogojev naročnika.
  2. Znotraj naročnikove spletne strani, kjer se pravni pogoji prikažejo tako, da jih naročnikova spletna stran pridobi z AJAX klicem na strežnik izvajalca. Ta vrne besedilo pogojev v obliki HTML (brez oblikovanja). V tem primeru mora naročnik oz. njegov izdelovalec spletne strani poskrbeti za oblikovanje po meri naročnika. V tem primeru uporabnik naročnika ne zapusti spletne strani naročnika.

V primeru, da naročnik namesti pravne pogoje v kakršnikoli drugi obliki, ki ne omogoča rednega posodabljanja pogojev, izvajalec ne jamči za vsebine pravnih pogojev.

Posodabljanje pravnih pogojev 

Izvajalec redno posodablja vsebine pravnih pogojev (pogoji zasebnosti, poslovanja in uporabe). Izvajalec ne vzdržuje ostalih pravnih dokumentov, razen če je to posebej dogovorjeno z naročnikom.

Posodabljanje pravnih pogojev je zajeto v ceno letne članarine, ki se vsako leto obnavlja.

Posodabljanje ne zajema, razen če ni drugače dogovorjeno med izvajalcem in naročnikom, sledečih storitev: 

  1. sprememb ali popravkov pravnih pogojev, ki so posledica razširitve ali spremembe dejavnosti stranke, 
  2. pripravo dodatnih pravnih vsebin (primeroma: pisne izjave o omejitvi odgovornosti, pogodbe, ki jih stranka potrebuje za svojo dejavnost ipd.), 
  3. preučevanje dodatnih pravnih tekstov, ki jih stranka potrebuje za svojo dejavnost (primeroma: razne zavarovalne in druge pogodbe, dogovor o nerazkrivanju informacij ipd). 

Za storitve, ki jih letna naročnina ne zajema, izvajalec naročniku, po predhodnem povpraševanju, pripravi novo ponudbo in storitve ovrednoti po veljavnem ceniku.

Jamstvo za pravne pogoje

Izvajalec jamči za pravne pogoje:

  1. pogoje zasebnosti v slovenskem in v tujih jezikih,
  2. pogoje poslovanja v slovenskem in v tujih jezikih,
  3. pogoje uporabe v slovenskem in v tujih jezikih.

Jamstvo zajema:

  1. pravni pogoji so na dan nastanka skladni z vso relevantno zakonodajo glede na vsebino pravnih pogojev,
  2. samodejno posodabljanje pravnih pogojev ob vsakokratni spremembi zakonodaje,
  3. redno obveščanje naročnika o spremembah pravnih pogojev, kolikor so spremembe povezane s spremembami zakonodaje,
  4. prevzem reševanja inšpekcijskega nadzora (tržna inšpekcija za pogoje poslovanja, informacijski pooblaščenec za pogoje zasebnosti).

Za reševanje inšpekcijskega nadzora naročnik ne plača izvajalcu dodatnih stroškov izvedbe storitve reševanja inšpekcijskega nadzora.

Naročnik jamstvo lahko uveljavlja, če:

  1. jamstvo uveljavlja za pravne pogoje, ki jih je pripravil izvajalec,
  2. je v celoti upošteval vsa pisna navodila izvajalca pri namestitvi pravnih pogojev, 
  3. je v celoti upošteval vsa pisna navodila izvajalca pri namestitvi ustreznih pravnih obvestil in potrditvenih oken pri spletnih obrazcih in v spletni košarici pri spletnih trgovinah ter pri obvestilih o piškotkih in drugih potrebnih obvestilih,
  4. je v celoti upošteval vsa druga pisna navodila izvajalca, ki izhajajo iz drugi potreb naročnikove spletne strani,
  5. izvajalca obveščal o vsebinskih spremembah na spletni strani naročnika, ki vsebuje pravne pogoje izvajalca, da je lahko izvajalec vse spremembe redno vnašal v pravne pogoje ter jih s tem posodabljal na obstoječe stanje spletne strani,
  6. je redno spremljal obvestila, ki jih pošilja izvajalec iz elektronskega naslova: spletni@pogoji.si
  7. je poravnal letno članarino za pravne pogoje.

Odgovornost izvajalca

Izvajalec je odgovoren za:

  1. strokovnost vsebin pravnih pogojev in podpornih storitev,
  2. tehnično delovanje storitve, razen izjem, ko na tehnične motnje nima neposrednega vliva,
  3. dajanje pisnih navodil naročnikom,
  4. redno posodabljanje pravnih pogojev zaradi sprememb zakonodaje ali poslovne prakse,
  5. obveščanje naročnikov o spremembah in posodobitvah preko elektronskega naslova spletni@pogoji.si,
  6. ustvarjanje arhivov pravnih pogojev za vsakega naročnika,
  7. za pravočasno obveščanje o podaljšanju letne članarine,
  8. za jamstvo v primeru inšpekcijskih nadzorov, v kolikor naročnik ravna v skladu s temi pogoji poslovanja izvajalca.

Odgovornost naročnika

Naročnik je odgovoren za:

  1. pravilnost podatkov, ki jih sporoči izvajalcu ob pripravi in spremembah pravnih pogojev,
  2. pravilno namestitev pravnih pogojev na spletno stran,
  3. pravilno namestitev obvestil in potrditvenih okenc v spletnih obrazcih na naročnikovi spletni strani, ki uporablja pravne pogoje izvajalca,
  4. redno obveščanje izvajalca o vsebinskih spremembah poslovanja naročnika ali naročnikove spletne strani, na katere izvajalec nima vpliva in jih brez predhodnega obvestila naročnika ne more vnesti v pravne pogoje in jih redno posodobiti,
  5. redno spremljanje obvestil izvajalca iz elektronskega naslova: spletni@pogoji.si
  6. plačilo storitev izvajalca in plačilo letne članarine.

Smiselna uporaba

Za podporne storitve izvajalca se smiselno uporabljajo vse določbe v tem aktu, razen določb, ki se nanašajo na posodabljanje pravnih pogojev.

Posebni dogovori 

Ne glede na določbe tega akta, lahko izvajalec in naročnik dogovorita in uredita poslovno razmerje drugače, v skupnem zasledovanju poslovnega interesa obeh.

KONČNE DOLOČBE

Zavezujoča narava pogojev poslovanja

1. Pogoji poslovanja veljajo za vse naročnike preko spletnega mesta ponudnika ter v primeru sklepanja pogodb ali potrjevanja naročil preko elektronske pošte ali drugih primerljivih komunikacijskih kanalov ponudnika (pogodbe sklenjene na daljavo). V primeru dogovorov z uporabo telefona, ponudnik pridobi pisno potrditev naročila s strani naročnika preko elektronske pošte ali drugih primerljivih komunikacijskih kanalov ponudnika (pisna potrditev) in šele v tem primeru velja pogodbeno razmerje (nakup ali naročilo) za sklenjeno. Pri izmenjavi sporočil z naročnikom, ponudnik le-tega obvesti in mu v dostopni obliki posreduje te pogoje poslovanja, s katerimi se naročnik seznani in pisno strinja preden se naročilo šteje za potrjeno.
2. Pogoji poslovanja so zavezujoči za vse pravne posle, ki se sklepajo na njihovi podlagi preko tega spletnega mesta in/ali z uporabo elektronske pošte oziroma primerljivih komunikacijskih kanalov.
3. Pogoji poslovanja so sestavni del naročila. V kolikor ni sklenjena posebna pisna pogodba, se potrjeno naročilo in veljavni pogoji poslovanja štejejo za dogovorjeno pogodbeno razmerje.
4. Naročnik potrdi seznanitev in strinjanje s temi pogoji poslovanja pred naročilom izdelka ali storitve v spletni košarici ali preko elektronske pošte oziroma drugih primerljivih komunikacijskih kanalov.

Krajevna veljavnost

Pogoji poslovanja veljajo za vse naročnike in za vsa naročila, ne glede na državo dostopa naročnika.

Spremembe pogojev poslovanja

1. Ponudnik pogoje poslovanja redno posodablja z zakonskimi spremembami.
2. Ponudnik si pridržuje pravico do občasnih vsebinskih popravkov in sprememb pogojev poslovanja ne glede na spremembe zakonodaje.
3. Ponudnik svoje naročnike obvešča o pomembnih spremembah, ki lahko vplivajo na njihove pravice in obveznost, pravočasno v pisni obliki z elektronskim sporočilom.
4. Ponudnik zagotavlja arhiv sprememb pogojev poslovanja, ki je vsakemu naročniku dostopen s predhodno pisno zahtevo na kontaktni elektronski naslov ponudnika.

Reševanje sporov

Ponudnik in naročnik se zavezujeta morebitna nesoglasja in spore reševati mirno in sporazumno. Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, zato se lahko naročnik v primeru nerešenega spora obrne na organ alternativnega reševanja sporov.

Naročnik lahko izbere alternativno obliko reševanja spora in svoje pravice uveljavlja preko spletišča: Reševanje potrošniških sporov

Nacionalna kontaktna točka za dodatne informacije je določena v okviru Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport: Nacionalna kontaktna točka

Kolikor sporazumna rešitev ne bo mogoča, je za reševanje spora pristojno sodišče v Republiki Sloveniji po sedežu ponudnika.

VENDITA DI PRODOTTI

Modalità di pagamento

Il fornitore garantisce la possibilità di pagare i prodotti con le seguenti modalità di pagamento:


  1. bonifico bancario
  2. pagamento alla consegna (l'acquirente paga il servizio di consegna)
  3. Pay Pal
  4. Moneta
  5. carta di credito:
  6. bitcoin o altre criptovalute
  7. Ulteriori avvisi:

Alla ricezione dei prodotti ordinati il cliente riceve fisicamente una fattura per i prodotti ordinati. Nel caso in cui il fornitore abbia un accordo con il cliente sulla consegna elettronica delle fatture, il fornitore non emette fatture in forma fisica. Il fornitore conserva le fatture (contratto di vendita) presso la sede della società per 10 anni. La fattura è accessibile a ciascun cliente previa richiesta scritta all’e-mail di riferimento o all’indirizzo del fornitore.

Termine di consegna

Il termine di consegna dei prodotti che sono in magazzino è al massimo di 10 giorni lavorativi dal ricevimento del pagamento (ovvero del ordine in caso del pagamento alla consegna), ma non superiore a 30 giorni. In caso di problemi con la consegna del prodotto selezionato o di prolungamento del termine di consegna oltre i 30 giorni, il fornitore informerà il cliente di conseguenza, in modo che il cliente possa fissare un termine di consegna aggiuntivo. Se il fornitore non consegna la merce nemmeno entro il termine aggiuntivo, il cliente può recedere dal contratto. Se per il cliente il termine di consegna è una parte essenziale del contratto e ne ha informato il fornitore o se ciò risulta chiaramente dalle circostanze, può recedere dal contratto senza ulteriore termine di adempimento. In caso di recesso dal contratto, il fornitore restituirà al cliente tutti i pagamenti effettuati.

Spese di spedizione

Il fornitore consegna i prodotti tramite un servizio di consegna pacchi che consegna a casa o al indirizzo scelto dal cliente. Il cliente è consapevole che il costo di consegna può dipendere dalle dimensioni del prodotto ordinato, dalla quantità dei prodotti ordinati, dal metodo di pagamento selezionato e dal metodo di consegna selezionato ed è determinato in base al listino prezzi in vigore del servizio di consegna. Il fornitore informa il cliente sui costi di consegna nel riepilogo dell'ordine prima che il cliente confermi l'ordine.

Il cliente è consapevole e accetta che il servizio di consegna consegna generalmente i prodotti ordinati al mattino dal lunedì al venerdì e all'indirizzo fornito dal cliente al momento dell'ordine. Il cliente è consapevole e accetta che in caso di impossibilità di ritirare i prodotti a domicilio, potrà ritirare i prodotti all'indirizzo indicato sulla notifica di spedizione arrivata o secondo l'accordo con il corriere.

In caso di mancata accettazione ingiustificata della spedizione, con conseguente restituzione al fornitore, il fornitore si riserva il diritto di disattivare la possibilità di scegliere una modalità di pagamento in contrassegno per tale cliente in ulteriori acquisti, al fine di evitare costi aggiuntivi che causano danni aziendali.

TEST

Časovna veljavnost

Pravni pogoji veljajo od: 15.08.2024 12:48