POGOJI POSLOVANJA

ZEMA, rešitve, d.o.o.

SPLOŠNE DOLOČBE

Podatki ponudnika

Ponudnik izdelkov oziroma storitev je:
Naziv: ZEMA, rešitve, d.o.o.
Naslov: Vrtojba, Mednarodni prehod 2A
Pošta in kraj: 5290 Šempeter pri Gorici, Slovenija
Davčna številka: SI 14778386, smo davčni zavezanec
Matična številka: 3381382000
Kontaktni elektronski naslov: info@mastermindakademija.com
Kontaktna telefonska številka: + 386 (0) 31 323 690
Podatki o vpisu v register oziroma drugo javno evidenco: 29.8.2008
Številka transakcijskega računa: SI56 0254 4025 7402 779, odprt pri NLB d.d.

Spletno mesto

Pogoji poslovanja so namenjeni naročnikom ob sklepanju pogodb na daljavo preko elektronske pošte ponudnika oziroma preko spletnega mesta oziroma spletnih mest ponudnika: mastermindakademija.com

Zakonodaja

Za presojo teh pogojev poslovanja se uporablja slovenska zakonodaja. Pogoji poslovanja so pripravljeni skladno z določbami Obligacijskega zakonika (OZ, Ur. list št. 83/01 in sprem.), Zakona o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP, Ur. list št. 57/00 in sprem.), Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur. list št. 61/06 in sprem.), Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2, Ur. list št. 130/22 in sprem.), Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP, Ur. list št. 21/95 in sprem.), Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1, Ur. list št. 130/22 in sprem.) ter druge področne nacionalne in evropske zakonodaje.

Pravna načela

1. Ponudnik spoštuje načela zakonitosti in poštenosti pri upravljanju s spletno stranjo in ponudbi izdelkov oziroma storitev.
2. Ponudnik ravna v skladu z dobrimi poslovnimi običaji in pri izpolnjevanju svojih obveznosti upošteva skrbnost dobrega strokovnjaka.
3. Ponudnik spoštuje načelo jasnosti in s temi pogoji poslovanja jasno in razumljivo obvešča naročnike o njihovih pravicah.
4. Ponudnik spoštuje načelo sorazmernosti pri obdelavi osebnih podatkov. Obdeluje le tiste, ki so po obsegu primerni glede na namene, za katere se zbirajo in po potrebi nadalje obdelujejo. Varstvo osebnih podatkov je urejeno v Pogojih zasebnosti, ki so objavljeni na spletni strani in so naročniki z njimi vnaprej seznanjeni.

UPORABA SPLETNEGA MESTA

Pomen uporabe

Uporaba tega spletnega mesta primeroma zajema:
1. ogledovanje vsebin na spletni strani,
2. izpolnjevanje obrazcev na spletni strani,
3. naročanje izdelkov ali storitev na spletni strani,
4. registracijo,
5. uporabo spletne aplikacije,
6. možnosti komentiranja,
7. druge vrste uporabe glede na vsebine spletnega mesta.

Pravila uporabe

Naročniki morajo spletno mesto uporabljati odgovorno in brez povzročanja škode. Prepovedano je:
1. kršiti avtorske pravice tretjih oseb oziroma kršiti druge pravice intelektualne lastnine tretjih oseb,
2. kršiti osebnostne pravice tretjih oseb (verska, politična prepričanja, zdravstveno stanje in druge z zakonom zaščitene pravice),
3. spodbujati sovraštvo ali nasilna dejanja,
4. spodbujati jemanje nedovoljenih substanc,
5. spodbujati ribarjenje na spletu (phishing),
6.namerno razširjati viruse, črve, pomanjkljivosti, trojanske konje, poškodovane datoteke, potegavščine ali druge vsebine oziroma elemente uničevalne ali varljive narave,
7. uporabljati spletno mesto z namenom nezakonite izmenjave datotek s pomočjo naprednega omrežnega povezovanja enakovrednih računalnikov (peer-to-peer), 
8. uporabljati sistem za rudarjenje bitcoinov in drugih elektronskih valut,
9. izvajati druga dejanja, ki kršijo ali spodbujajo ravnanje, ki pomeni kršitev kazenskih predpisov ali drugih veljavnih predpisov in pravic tretjih oseb.

Odgovornosti za vsebine

Ponudnik odgovarja za delovanje spletne strani in vsebin, ki jih ponuja, razen v primerih višje sile ali drugih vzrokih, na katere nima vpliva. Ponudnik se kot dober gospodar trudi odpravljati tehnične in vsebinske napake hitro z namenom omogočanja nemotene uporabe spletne strani in vsebin. Ponudnik se v nobenem primeru ne odvezuje odgovornosti za škodo v primerih, ko zakonodaja določa njegovo nezmožnost izključitve odgovornosti, neodvisno od tega, ali mora škodo dokazovati naročnik ali mora ponudnik dokazovati, da škoda ni nastala zaradi ravnanj ponudnika.

Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitno škodo, ki bi jo utrpel naročnik, razen če naročnik dokaže nasprotno
, v naslednjih primerih:
1. če naročnik, navkljub jasnim navodilom, nepravilno uporablja spletno mesto,
2. če naročnik ne upošteva ponudnikovih pogojev poslovanja,
3. neznatnih slovničnih napak v besedilih,
4. če spletno mesto ne deluje 24ur na dan vseh 7 dni na teden v celoti (100%),
5. povezav do spletnih mest tretjih oseb, ki so zgolj informativne narave.

Odgovornosti za uporabo

1. Naročnik je dolžan zapustiti spletno mesto, v kolikor se ne strinja s pogoji poslovanja.
2. Naročnik je dolžan spletno mesto uporabljati na način, da ne povzroča škode spletnemu mestu ali ponudniku namerno ali iz malomarnosti.
3. Naročnik lahko obvesti ponudnika o tehničnih motnjah ali nedelovanju spletne strani oziroma vsebin, v kolikor motenj ali nedelovanja ponudnik zaradi zunanjih vzrokov ne zazna.
4. Naročnik je dolžan zapustiti spletno mesto, v kolikor so vsebine primerne le za polnoletne osebe, na kar je opozorjen takoj ob dostopu do spletnega mesta.
5. V primeru ponudbe izdelkov ali storitev, za naročilo katerih mora biti naročnik polnoleten, je na to posebej opozorjen pred naročilom in naročila ne sme opraviti, v kolikor ne izpolnjuje pogoja polnoletnosti.

Pravila komentiranja

1. Prepovedano je žaliti druge sogovornike, naročnike oziroma ponudnika na spletni strani.
2. Prepovedan je sovražni govor in vsakršna oblika diskriminacije drugih in širše javnosti ter ponudnika.
3. Prepovedano je pripenjati vsebine (slike, video posnetki, drugo), ki bi lahko žalili druge sogovornike, naročnike oziroma ponudnika, predstavljali sovražni govor, spodbujali h kakršnikoli diskriminaciji, spodbujali k jemanju nedovoljenih substanc, igram na srečo oziroma kršijo pravice intelektualne lastnine tretjih ali kako drugače posegajo v pravice tretjih.
4. Prepovedano je objavljanje pornografskih vsebin, napeljevanje h kaznivim dejanjem, prekrškom in drugim oblikam nasilnega in neprimernega vedenja.
5. Moderator komentarjev si pridržuje pravico brez predhodnega obvestila začasno ali trajno onemogočiti naročniku dostop do komentarjev, če le-ta krši ta pravila.

AVTORSKE PRAVICE

Vsebine in besedila

Vsebine in besedila na spletni strani ponudnika je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven dovoljene uporabe in pravnega sodelovanja med ponudnikom in naročnikom, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v ponudnikove avtorske pravice glede objavljenih vsebin in besedil se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.

Fotografije in avdiovizualna dela

Vse slike, video posnetki in druga avdiovizualna dela, ki so objavljena na spletni strani so avtorsko delo ponudnika in jih je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven dovoljene uporabe in pravnega sodelovanja med ponudnikom in naročnikom, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v ponudnikove avtorske pravice glede objavljenih fotografij in avdiovizualnih del se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.

Pravni dokument

Besedilo teh pogojev poslovanja je v posesti ponudnika in ga je prepovedano kopirati, distribuirati ali kako drugače razpolagati s tem besedilom v tržne ali druge namene brez pisnega soglasja lastnika informacijskega sistema, ki za ponudnika vzdržuje pogoje poslovanja, razen izjem, ki jih dopušča zakon. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov s strani lastnika informacijskega sistema, to je podjetje POGOJI.SI, pravne rešitve, Tjaša Vidic s.p. Za dodatne informacije v zvezi s tem vprašanjem pišite na: podpora(at)pogoji.si.
Določba ne posega v pravice naročnikov, ki določila teh pogojev lahko shranijo ali reproducirajo za osebne namene znotraj pravnega sodelovanja s ponudnikom.

PRODAJA IZDELKOV

Ponudba izdelkov

Glavne značilnosti izdelkov ponudnika so podrobno predstavljene na spletni strani. Opredeljene so lastnosti ter cene izdelkov, stroški in roki dostave, možni načini plačila, morebitni popusti ali akcije, načini koriščenja kuponov, če jih ponudnik omogoča, in druge informacije, ki so potrebne za informirane odločitve naročnika.

Postopek naročila

Postopek na spletni strani znotraj spletne košarice za naročilo izdelkov je:
Naročnik izbere izdelek. Po izboru doda izdelek v košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Na levi strani se odpre okno s povzetkom spletne košarice. Na tem mestu lahko naročnik izbira med možnostmi: Poglej košarico, Blagajna in Nadaljuj z nakupovanjem. Če nadaljuje z nakupovanjem, lahko izbira dodatne izdelke v košarico. Če klikne na gumb “Blagajna”, je naročnik preusmerjen na blagajno (koraki so opisani v nadaljevanju). Če naročnik izbere “Poglej košarico”, se mu odpre pregled košarice, kjer lahko spreminja izbrane količine in/ali vnese kodo kupona. S klikom na gumb “Osveži košarico”, uveljavi opravljene spremembe. Naročnik nato izbere način dostave (preko dostavne službe ali osebni prevzem). Po izboru načina dostave, se naročniku obračunajo tudi stroški dostave. S klikom na gumb “Nadaljuj na blagajno”, se naročnik pomakne na naslednji korak. V tem koraku vpiše svoje podatke. Lahko izbere tudi drugi naslov za dostavo in dopiše opombe k naročilu. Nato lahko popravi predhodno izbrani način dostave in izbere način plačila, pri čemer ima navedene specifike izbranega načina plačila. Ko naročnik vnese vse potrebne podatke, mora pred oddajo naročila potrditi, da gre za naročilo z obveznostjo plačila ter da je seznanjen in se strinja s pogoji poslovanja in pogoji zasebnosti. Če je naročnik izbral plačilo po predračunu ali povzetju, potrdi naročilo s klikom na gumb “Kupite sedaj”, v primeru izbire načina plačila s Pay Palom, pa je naročnik preusmerjen na Pay Pal s klikom na gumb “Nadaljujte na Pay Pal”.

Cene izdelkov

1. Vse cene so izražene v € (evrih). Ob cenah je navedeno, ali vsebujejo DDV ter odstotek ali ne vsebujejo DDV. Naročnik je s skupnim stroškom naročenih izdelkov seznanjen v nakupni košarici, kjer je ločeno določen tudi skupni znesek DDV.
2. Naročnik je poleg cene seznanjen tudi s stroškom dostave (ali je vključen v ceno ali je dodatno obračunan in vrednost stroška).
3. Ponudnik lahko spreminja cene in veljajo takoj po objavi. Za že potrjena naročila, ostanejo v veljavi cene iz naročila.
4. Popusti in promocijske kode se ne seštevajo, razen če je drugače navedeno.

Načini plačila

Ponudnik zagotavlja možnost plačila izdelkov z naštetimi načini plačila:


  1. plačilni nalog/UPN (predračun)
  2. plačilo po povzetju (naročnik plača dostavni službi, dodatno je obračunana provizija za plačilo po povzetju)
  3. Pay Pal

Naročnik prejme račun za naročene izdelke fizično ob prejemu naročenih izdelkov ali v elektronski obliki na posredovani elektronski naslov. V primeru, da ima ponudnik z naročnikom sklenjen dogovor o elektronskem vročanju računov, ponudnik računov ne izdaja v fizični obliki. Ponudnik hrani račune in naročilo oziroma prodajno pogodbo na sedežu družbe 10 let v fizični obliki. Račun je vsakemu naročniku dostopen brezplačno s predhodno pisno zahtevo na kontaktni elektronski naslov ali navadni naslov ponudnika.

Rok dostave

Rok dostave izdelkov je do največ 8 delovnih dni po prejemu plačila (oziroma naročila v primeru izbire načina plačila plačila po povzetju), vendar ne dlje kot 30 dni. V primeru težav z dobavo izbranega izdelka ali podaljšanja roka dostave preko 30 dni, ponudnik naročnika o tem ustrezno obvesti pred potekom roka, da mu naročnik (obvezno) določi dodaten rok za dostavo. V kolikor ponudnik niti v dodatnem roku ne dostavi izdelka, lahko naročnik odstopi od pogodbe. V kolikor je za naročnika rok dostave bistvena sestavina pogodbe oz. naročila in je ponudnika o tem obvestil ob naročilu oziroma to jasno izhaja iz okoliščin, lahko odstopi od pogodbe brez obveznosti dodatnega roka za izpolnitev dostave. V primeru odstopa od pogodbe, ponudnik naročniku vrne vsa opravljena plačila.

Stroški dostave

Izdelke ponudnik dostavlja preko službe za paketne dostave, ki izvaja dostavo na domu. Naročnik je seznanjen, da je strošek dostave lahko odvisen od velikosti naročenega izdelka, količine naročenih izdelkov, izbranega načina plačila ter izbranega načina dostave in se določa po veljavnem ceniku dostavne službe. Ponudnik naročnika seznani s stroškom dostave v pregledu naročila, preden naročnik potrdi naročilo.

Naročnik je seznanjen in se strinja, da dostavna služba praviloma dostavi naročene izdelke v dopoldanskem času od ponedeljka do petka in na naslov, ki ga je naročnik posredoval ob naročilu. Naročnik je seznanjen in se strinja, da v primeru nezmožnosti prevzema izdelkov na domu, izdelke lahko prevzame na naslovu, ki je naveden na obvestilu o prispeli pošiljki oziroma skladno z dogovorom z dostavljavcem.

V primeru neutemeljenega neprevzema pošiljke, da se le-ta vrne k ponudniku, si ponudnik pridržuje pravico, da takemu naročniku pri nadaljnjih nakupih onemogoči možnost izbire načina plačila po povzetju, da se izogne dodatnim stroškom, ki mu povzročajo poslovno škodo.

Strošek dostave je enoten in znaša 3,00 eur na pošiljko. V primeru, da naročnik izbere način plačila po povzetju, je strošek provizije še dodatnih 2,00 eur na pošiljko. Naročnik je s stroški dostave seznanjen pred potrditvijo naročila.

Osebni prevzem

Ponudnik omogoča, da lahko naročnik izdelke prevzame tudi osebno. Za potrebe osebnega prevzema lahko naročnik ponudnika kontaktira na spodaj navedene kontakte v času uradnih ur oziroma urnika za prevzem.
Naslov za osebni prevzem: Zema d.o.o., Mednarodni prehod 2A, Vrtojba, 5290 Šempeter pri Gorici
Kontaktna telefonska številka za osebni prevzem: + 386 (0) 31 323 690
Urnik za osebni prevzem: Od ponedeljka do petka med 8.00 in 16.00 uro, po predhodnem dogovoru po telefonu.

Omejitve odgovornosti

Nevarnost za izgubo ali poškodovanje naročenih izdelkov preide s ponudnika na naročnika, ko le-ta izdelke fizično prejme ali ko izdelke prejme tretja oseba, ki ni dostavna služba (prevoznik) in jo je v namen prevzema dostavljenih izdelkov imenoval naročnik. V primeru, da je vidno poškodovanje embalaže, lahko naročnik zavrne prevzem dostavljenih izdelkov. Naročnik lahko poškodovano embalažo tudi fotografira in s tem seznani ponudnika, nima pa obveze, da to stori. Za dostavo izdelkov v brezhibnem stanju, v dogovorjeni količini in v dogovorjenem času ter izročitev vse potrebne pripadajoče dokumentacije, je odgovoren ponudnik dokler naročnik izdelkov ne prevzame.

Jamstvo za skladnost izdelkov

V primeru neskladnosti izdelkov, ima naročnik dva meseca časa, od trenutka, ko je neskladnost opazil, da o tem obvesti ponudnika. V primeru, da naročnik ne obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od trenutka, ko je opazil neskladnost, jamčevalnih zahtevkov ne more uveljavljati. Prav tako naročnik ne more uveljavljati jamčevalnih zahtevkov po poteku dveh let od nakupa.
Naročnik lahko najprej od ponudnika zahteva, da izdelek popravi ali zamenja z novim brezhibnim izdelkom. V tem primeru mora naročnik dati izdelek na razpolago ponudniku. Uveljavljanje zahtevkov za skladnost izdelkov je za naročnika brezplačno, ponudnik nosi vse potrebne stroške (stroške pošiljanja, prevoza, dela in materiala).
Ponudnik mora zahtevku ugoditi v razumnem roku, ki ne sme biti daljši od 30 dni. Ponudnik lahko ta rok podaljša še za največ 15 dni, ob izpolnjevanju zakonskih pogojev, pri čemer mora naročnika o podaljšanju obvestiti preden poteče tridesetdnevni rok.
Ponudnik si pridržuje pravico, da zahtevek naročnika po popravilu ali zamenjavi izdelka zavrne v primeru, če popravilo ali zamenjava nista mogoča oziroma če bi popravilo ali zamenjava za ponudnika predstavljalo nesorazmerno visok strošek glede na okoliščine konkretnega primera nebrezhibnosti kupljenega izdelka. V tem primeru lahko naročnik zahteva znižanje kupnine ali odstopi od pogodbe.
V primeru, da popravilo ali zamenjava nista mogoča oziroma nista uspešna in je od nakupa poteklo več kot 30 dni, lahko naročnik zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo izdelka (zmanjšana vrednost izdelka v primerjavi z vrednostjo, če bi izdelek bil brezhiben), ali odstopi od pogodbe. V primeru zahtevka za znižanje kupnine, ponudnik vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka. V primeru odstopa od pogodbe, ponudnik vrne vplačani znesek najkasneje v roku osmih dni od prejema izdelka oziroma prejema dokazila, da je naročnik izdelek poslal ponudniku.
V primeru, da ponudnik dokaže, da je neskladnost izdelka le neznatna, naročnik ne more odstopiti od pogodbe.
V primeru, da je od nakupa poteklo manj kot 30 dni, naročniku ni potrebno najprej uveljavljati zamenjave ali novega brezhibnega izdelka, ampak ima pravico, da od pogodbe odstopi. O tem z izjavo obvesti ponudnika.

Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov

Obvestilo oziroma izjavo o uveljavljanju zahtevkov za zagotavljanje brezhibnosti izdelkov lahko naročnik poda ustno na sedežu ponudnika ali pisno na elektronski naslov ali naslov ponudnika, s pripisom Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov:
Elektronski naslov: info@mastermindakademija.com
Naslov: Zema d.o.o., Mednarodni prehod 2A, Vrtojba, 5290 Šempeter pri Gorici

Obvestilo oziroma izjava o uveljavljanju zahtevkov za zagotavljanje brezhibnosti izdelkov mora zajemati:

1. kontaktne podatke naročnika,

2. točno navedbo izdelka ali izdelkov, za katere naročnik uveljavlja jamčevalne zahtevke,

3. naročnik mora natančno opisati neskladnost, ki jo uveljavlja z zahtevkom,

4. naročnik mora priložiti račun ali drugi dokaz, s katerim dokaže, da je izdelek kupil pri ponudniku,
5. ponudnik lahko od naročnika zahteva še dodatna pojasnila ali dokazila, da lahko ustrezno preveri zatrjevanje navedb naročnika o neskladnosti blaga, primeroma: način uporabe izdelka, ustreznost upoštevanja priloženih navodil ponudnika za uporabo ali druga relevantna dejstva.

Garancije

Pri prodaji izdelkov, kjer je garancija obvezna, ponudnik najkasneje ob dostavi izdelkov naročniku izroči tudi garancijski list, s katerim jamči, da bo izdelek deloval brezhibno najmanj v roku enega leta od nakupa (obvezna garancija) ali dlje, v kolikor je garancija dana za daljše obdobje (prostovoljna garancija).
Naročnik lahko garancijo uveljavlja zoper garanta, to je ponudnik (prodajalec izdelka) ali proizvajalec izdelka oziroma pooblaščeni servis.
Če izdelek ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, ki so navedene v garancijskem listu, lahko naročnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v roku 30 dni od dneva, ko je garant prejel naročnikovo zahtevo za odpravo napak, mora garant naročniku brezplačno zamenjati izdelek z enakim, novim in brezhibnim izdelkom. Garant lahko ta rok podaljša še za največ 15 dni, ob izpolnjevanju zakonskih pogojev, pri čemer mora naročnika o podaljšanju obvestiti preden poteče tridesetdnevni rok.
V primeru, da garant v teh rokih ne popravi ali zamenja izdelka, lahko naročnik zahteva vračilo celotne kupnine ali pa zahteva sorazmerno znižanje kupnine, pri katerem se upošteva sorazmernost zmanjšanja vrednosti izdelka v primerjavi z vrednostjo, če izdelek napake ne bi imel.
V primeru, da je od nakupa poteklo manj kot 30 dni, naročniku pri uveljavljanju garancije ni potrebno najprej uveljavljati zamenjave ali novega brezhibnega izdelka, ampak ima pravico, da od pogodbe odstopi.
V primeru, da garant naročniku ne zagotovi nadomestnega izdelka v začasno uporabo v času popravila ali menjave izdelka, ima naročnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker izdelka ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do trenutka, ko je garant svojo obveznost izpolnil.
Vse stroške, povezane z uveljavljanjem garancije, plača garant.

Uveljavljanje garancij

Navodila za uveljavljanje garancij so navedena na garancijskem listu. Za dodatne informacije ali pojasnila oziroma za uveljavljanje garancije pri ponudniku, lahko naročnik piše na elektronski naslov ali naslov ponudnika, s pripisom Uveljavljanje garancije:
Elektronski naslov: info@mastermindakademija.com
Naslov: Zema d.o.o., Mednarodni prehod 2A, Vrtojba, 5290 Šempeter pri Gorici

Odstop od pogodbe

1. Naročnik lahko odstopi od pogodbe (nakupa) v roku 14 dni brez navedbe razloga.
2. Odstopni rok poteče v roku 14 dni od dne, ko naročnik pridobi fizično posest na izdelku ali jo pridobi namesto naročnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi naročnik. To pomeni v roku 14 dni od prejema izdelka (šteje datum vročitve na vročilnici). Pri pogodbah v zvezi z dostavo izdelkov, ki sestoji iz več kosov ali pošiljk, začne teči odstopni rok, ko naročnik pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu ali jo pridobi namesto naročnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi naročnik.
3. Če naročnik odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroškom dostave. Povračilo ponudnik izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če se z naročnikom izrecno in pisno dogovori drugače (npr. dobropis ali druga oblika povračila).
4. Ponudnik lahko zadrži plačilo dokler ne prejme vrnjenega izdelka ali dokler naročnik ne pošlje dokaza, da je izdelek poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Naročnik izdelek vrne brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva, na katerega je naročnik obvestil ponudnika o odstopu od pogodbe. Odstop se upošteva, če naročnik izdelek pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila izdelka nosi naročnik.
5. V primeru, da je vrnjeni izdelek poškodovan oziroma je kako drugače zmanjšana njegova vrednost, naročnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.

Naročnik je seznanjen in se strinja, da ob nakupu spodaj naštetih izdelkov ne more uveljavljati pravice do odstopa od pogodbe v roku 14 dni brez navedbe razloga:


  1. izdelki po meri: izdelki, ki so izdelani po natančnih navodilih naročnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  2. izdelki, ki se hitro pokvarijo ali jim hitro preteče rok uporabe;
  3. zapečateni avdioposnetki ali videoposnetki in računalniški programi, če je naročnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  4. časopisi, periodični tisk ali revije, razen naročniških pogodb za dobavo takih publikacij;

Ta določba ne posega v jamčevalne zahtevke in uveljavljanje garancij, ki jih naročnik lahko uveljavlja skladno s temi pogoji poslovanja.

Uveljavljanje odstopa od pogodbe

Pravico do odstopa od pogodbe lahko uveljavlja naročnik, ki je fizična oseba. Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora naročnik z nedvoumno izjavo (svetujemo pisno) obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe. To lahko stori z obvestilom oziroma izjavo, ki jo pošlje po navadni (svetujemo priporočeni) ali elektronski pošti na spodaj navedene naslove oziroma ponudnika ustno obvesti (v tem primeru je dokazno breme na naročniku), s pripisom Uveljavljanje odstopa od pogodbe:
Elektronski naslov: info@mastermindakademija.com
Naslov: Zema d.o.o., Mednarodni prehod 2A, Vrtojba, 5290 Šempeter pri Gorici

Obrazec za odstop od pogodbe

Naročnik lahko za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe uporabi vzorčni obrazec. Odstop od pogodbe – obrazec

Naslov za pritožbe

Naročnik lahko pošlje pritožbe in druge zahteve, ki ne izhajajo iz uveljavljanja jamčevalnih zahtevkov, garancij ali odstopa od pogodbe na elektronski naslov ali navadni naslov prodajalca, s pripisom Pritožba:
Elektronski naslov: info@mastermindakademija.com
Naslov: Zema d.o.o., Mednarodni prehod 2A, Vrtojba, 5290 Šempeter pri Gorici

Vzdrževanje izdelkov in navodila

Naročnik je seznanjen, da so vsi izdelki opremljeni z navodili za vzdrževanje oziroma za uporabo, kjer je to smiselno in potrebno. Naročnik je dolžan skrbno prebrati navodila za vzdrževanje izdelkov oziroma uporabo. V kolikor ima naročnik težave z razumevanjem navodil za vzdrževanje oziroma uporabo, je prodajalec naročniku na voljo za dodatna pojasnila z namenom, da se prepreči škoda, ki bi lahko nastala zaradi napačnega vzdrževanja ali uporabe. 

Posebni dogovori

Ne glede na določbe teh pogojev poslovanja, lahko ponudnik in naročnik dogovorita vsebine drugače, v kolikor sta oba soglasna, v skupnem zasledovanju interesa obeh. Ponudnik je zavezan, da posebni dogovori v nobenem smislu ne morejo naročniku, ki je fizična oseba, zagotoviti manj pravic, kot mu jih zagotavljajo ti pogoji poslovanja in zakonodaja.

Ponudnik lahko ponudi posebne prodajne pogoje za: določeno blago, določeno digitalno vsebino, določene storitve, določene skupine naročnikov (nediskriminatorno) in določene načine plačila.

NAROČILO STORITEV

Smiselna uporaba določb o prodaji izdelkov

Določbe o naročilu izdelkov se smiselno uporabljajo tudi za naročilo storitev, kolikor ni v poglavju o naročilu storitev drugače določeno.

Ponudba storitev

Storitve so podrobno predstavljene v ponudbi, ki je dostopna na spletni strani prodajalca. Prodajalec ima na spletni strani opredeljene lastnosti ter ceno storitve, morebitne popuste in akcije, načine naročanja in plačila ter pravice kupcev. Kupec je pred potrditvijo naročila seznanjen s temi pogoji poslovanja in se ob naročilu z njimi strinja. Kupec je seznanjen, da se s potrditvijo pogojev poslovanja in naročila storitve šteje prodajna pogodba za sklenjeno.

Postopek nakupa

Kupec izbere storitev. Po izboru, kupec storitev doda v košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Po izboru se na levi strani odpre okno s povzetkom spletne košarice. Na tem mestu lahko kupec izbira med možnostmi: Poglej košarico, Blagajna in Nadaljuj z nakupovanjem. Če nadaljuje z nakupovanjem, lahko izbira dodatne storitve v košarico. Če klikne na gumb “Blagajna”, je kupec preusmerjen na blagajno (koraki so opisani v nadaljevanju). Če kupec izbere “Poglej košarico”, se mu odpre pregled košarice, kjer lahko spreminja izbrane količine in/ali vnese kodo kupona. S klikom na gumb “Osveži košarico”, uveljavi opravljene spremembe. Kupec nato izbere način dostave (preko dostavne službe ali osebni prevzem). Po izboru načina dostave, se kupcu obračunajo tudi stroški dostave, v kolikor so predvideni. S klikom na gumb “Nadaljuj na blagajno”, se kupec pomakne na naslednji korak. V tem koraku kupec vpiše svoje podatke. Lahko izbere tudi drugi naslov za dostavo in dopiše opombe k naročilu. Nato lahko kupec popravi predhodno izbrani način dostave in izbere način plačila, pri čemer ima navedene specifike izbranega načina plačila. Ko kupec vnese vse potrebne podatke, mora pred oddajo naročila potrditi, da gre za naročilo z obveznostjo plačila ter da je seznanjen in se strinja s pogoji poslovanja in pogoji zasebnosti. Če je kupec izbral plačilo po predračunu ali povzetju, potrdi naročilo s klikom na gumb “Kupite sedaj”, v primeru izbire načina plačila s Pay Palom, pa je kupec preusmerjen na Pay Pal s klikom na gumb “Nadaljujte na Pay Pal”.

Izvedba storitev

Organizator izvede storitev v roku, ki je naveden v ponudbi za posamezno izobraževanje, delavnico, dogodek ali seminar.

V primeru delnega plačila na TRR se stranka zavezuje k poravnavi celotnega zneska v roku 7 delovnih dni od izvedene prijave. Brez v celoti poravnane kotizacije vstop v dvorano, kjer se izobraževanje odvija, ni mogoč. Enako velja tudi za dostop do spletnih vsebin. Dostop se omogoči po prejetem nakazilu.

Dostop do zakupljenih spletnih vsebin je stranki omogočen takoj po oddanem naročilu, če gre za plačilo s plačilnimi ali kreditnimi karticami oziroma plačilo s PayPalom. Če gre za plačilo na TRR, dobi stranka dostop do spletnih vsebin naslednji delovni dan po prejetem plačilu. O podatkih za dostop je stranka obveščena po elektronski pošti.

Odstop od pogodbe

1. Kupec lahko odstopi od pogodbe (nakupa) v roku 14 dni brez navedbe razloga.

2. Odstopni rok poteče v roku 14 dni od dne sklenitve pogodbe.

3. Če kupec odstopi od pogodbe, mu prodajalec brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila. Povračilo prodajalec izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če se s kupcem izrecno in pisno dogovori drugače (npr. dobropis ali druga oblika povračila).

4. Če kupec zahteva, da se izvedba storitev začne v odstopnem roku, mora prodajalcu plačati znesek, ki je sorazmeren s storitvami, opravljenimi od trenutka, ko je prodajalca obvestil o odstopu od pogodbe, glede na celotni obseg pogodbe.

Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora kupec z nedvoumno pisno izjavo obvestiti prodajalca o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe. To lahko stori s pismom, poslanim po navadni (svetujemo priporočeni) ali elektronski pošti na spodaj navedene naslove. V ta namen lahko kupec neobvezno uporabi priloženi vzorčni obrazec.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice kupca do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe, to pomeni rok 14 dni od datuma vročitve.

Odpoved ali sprememba dogodka s strani organizatorja

Organizator si pridržuje pravico do odpovedi posameznega izobraževanja, delavnice, dogodka, seminarja ali spremembe terminov oz. načina izvedbe (namesto osebne izvedbe dogodka, izvedba dogodka preko spleta ali na drug način, pri čemer se ključna vsebina in obseg dogodka ne spreminjata oziroma se prilagodita glede na spremembo, npr. zamenjava predavatelja, prilagoditev urnika ipd., vendar se ohrani enakovredna kakovost izvedenega dogodka). Zavezuje se k obvestilu prijavljenim najkasneje en delovni dan pred predvidenim pričetkom izobraževanja oz. takoj, ko prejme novico o morebitnih izrednih dogodkih, ki so razlog za spremembo/odpoved. V primeru odpovedi izobraževanja s strani organizatorja, organizator, morebitno že vplačano kotizacijo, brezobrestno povrne v roku štirinajstih dni od obvestila o odpovedi ali pa omogoči stranki, da kotizacijo porabi za druge izdelke ali storitve. V primeru spremembe načina izvedbe ostanejo plačila v veljavi, v primeru spremembe termina pa ima udeleženec možnost odpovedati udeležbo iz utemeljenih razlogov po določbi Odpoved s strani udeleženca ali pa se odjaviti na način v rokih, ki jih predvideva določba Odjava udeleženca.

Odpoved s strani udeleženca

Če udeleženec odpove udeležbo na izobraževanju najkasneje do dne začetka izobraževanja iz utemeljenih razlogov, kot so bolezen ali nesreča udeleženca ali bližnjega člana njegove družine oziroma iz drugih razlogov, na katere udeleženec nima ali ne more imeti vpliva (višja sila), se mu opraviči plačilo, vendar le z ustreznimi pisnimi dokazili na info@mastermindakademija.com ali po pošti, na naslov Zema d.o.o., Mednarodni prehod 2a, Vrtojba, 5290 Šempeter pri Gorici.

Odjava udeleženca

Skrajni rok za odjavo od izobraževanja, delavnice, dogodka ali seminarja je 10 delovnih dni pred pričetkom posameznega izobraževanja. Odjava od posameznega izobraževanja mora biti vedno v pisni obliki na info@mastermindakademija.com ali po pošti, na naslov Zema d.o.o., Mednarodni prehod 2a, Vrtojba, 5290 Šempeter pri Gorici. V primeru odjave po tem datumu, organizator zaračuna znesek, ki je sorazmeren s storitvami, opravljenimi od trenutka odjave, za administrativne in druge stroške povezane z odjavo. V primeru neudeležbe brez odjave pa organizator zaračuna celotno kotizacijo izobraževanja.

KONČNE DOLOČBE

Zavezujoča narava pogojev poslovanja

1. Pogoji poslovanja veljajo za vse naročnike preko spletnega mesta ponudnika ter v primeru sklepanja pogodb ali potrjevanja naročil preko elektronske pošte ali drugih primerljivih komunikacijskih kanalov ponudnika (pogodbe sklenjene na daljavo). V primeru dogovorov z uporabo telefona, ponudnik pridobi pisno potrditev naročila s strani naročnika preko elektronske pošte ali drugih primerljivih komunikacijskih kanalov ponudnika (pisna potrditev) in šele v tem primeru velja pogodbeno razmerje (nakup ali naročilo) za sklenjeno. Pri izmenjavi sporočil z naročnikom, ponudnik le-tega obvesti in mu v dostopni obliki posreduje te pogoje poslovanja, s katerimi se naročnik seznani in pisno strinja preden se naročilo šteje za potrjeno.
2. Pogoji poslovanja so zavezujoči za vse pravne posle, ki se sklepajo na njihovi podlagi preko tega spletnega mesta in/ali z uporabo elektronske pošte oziroma primerljivih komunikacijskih kanalov.
3. Pogoji poslovanja so sestavni del naročila. V kolikor ni sklenjena posebna pisna pogodba, se potrjeno naročilo in veljavni pogoji poslovanja štejejo za dogovorjeno pogodbeno razmerje.
4. Naročnik potrdi seznanitev in strinjanje s temi pogoji poslovanja pred naročilom izdelka ali storitve v spletni košarici ali preko elektronske pošte oziroma drugih primerljivih komunikacijskih kanalov.

Krajevna veljavnost

Pogoji poslovanja veljajo za vse naročnike  in za vsa naročila, ne glede na državo dostopa naročnika.

Spremembe pogojev poslovanja

1. Ponudnik pogoje poslovanja redno posodablja z zakonskimi spremembami.
2. Ponudnik si pridržuje pravico do občasnih vsebinskih popravkov in sprememb pogojev poslovanja ne glede na spremembe zakonodaje.
3. Ponudnik svoje naročnike obvešča o pomembnih spremembah, ki lahko vplivajo na njihove pravice in obveznost, pravočasno v pisni obliki z elektronskim sporočilom.
4. Ponudnik zagotavlja arhiv sprememb pogojev poslovanja, ki je vsakemu naročniku dostopen s predhodno pisno zahtevo na kontaktni elektronski naslov ponudnika.

Reševanje sporov

Ponudnik in naročnik se zavezujeta morebitna nesoglasja in spore reševati mirno in sporazumno. Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, zato se lahko naročnik v primeru nerešenega spora obrne na organ alternativnega reševanja sporov.

Naročnik lahko izbere alternativno obliko reševanja spora in svoje pravice uveljavlja preko spletišča: Reševanje potrošniških sporov

Nacionalna kontaktna točka za dodatne informacije je določena v okviru Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport: Nacionalna kontaktna točka

Kolikor sporazumna rešitev ne bo mogoča, je za reševanje spora pristojno sodišče v Republiki Sloveniji po sedežu ponudnika.

Časovna veljavnost

Pravni pogoji veljajo od: 07.07.2024 15:59